Hallo, ik ben jolien!

26 jaar, thee verslaafde, animal lover, plant mom en het gezicht achter Secret Knitters. Altijd op zoek naar dat perfecte pluizige wolletje in de meest unieke kleurencombinaties. Als klein meisje leerde mijn oma me breien, ik maakte truitjes voor mijn knuffelbeertjes, poppen,..   Ik heb daarna de breinaalden even aan de kant gelegd, maar dankzij mijn schoonmoeder ben ik weer aan het breien geslagen. Nu is breien voor mij een manier om tot rust te komen en uit mijn hoofd te kruipen. 

Ik heb mezelf alles aangeleerd met behulp van youtube video’s. Het gekke is dat ik zelf nooit een breipatroon gebruikt heb, omdat ik ze altijd onduidelijk of te ingewikkeld vond. Daaruit is het idee voor Secret Knitters ontstaan…

Ik wil die personen die altijd zeggen “Wauw jij kan breien! Ik wou dat ik dat ook kon, maar ik heb het geduld niet, de tijd niet,..” laten zien dat breien echt niet moeilijk of ingewikkeld hoeft te zijn. Ik wil met behulp van tips, video’s, breipatronen en workshops jou aan de slag krijgen. Hieronder even een overzicht van wat je kan verwachten:

Leren breien hoeft niet moeilijk te zijn

Wil jij graag leren breien, maar weet je niet waar te beginnen? Ken jij al iets van breien, maar ben jij opzoek naar simpele en duidelijke patronen? 

Dan ben je hier aan het juiste adres. Secret Knitters is een webshop met als doel jou brei avontuur zo makkelijk mogelijk te maken. Je kan bij mij terecht voor tips en tricks, beginners breipatronen, wol en accessoires.

Ik sta je graag bij met raad en daad. Geen inspiratie? Heb je ergens een mooie trui gezien en je wilt hem zelf maken? Weet je niet welke kleuren bij elkaar passen? Heb je vragen bij je patroon? I’m only a message away!

Patronen die je wel snapt

Eén van de grootste obstakels voor beginnende brei(st)ers zijn het lezen van patronen. 

Weet jij totaal niet wat je moet aanvangen met een breipatroon? Snap je er totaal niets van? Wordt jij gek van al die afkortingen? Vaak ligt dit niet aan jou, maar aan de manier waarop het patroon geschreven is: moeilijke verwoordingen, afkortingen,… Een breipatroon is meestal gemaakt op maat van de experts. Ik schrijf mijn breipatronen op maat van beginners. Geen afkortingen, makkelijke verwoordingen en ik leg alles stap voor stap uit van steken opzetten tot de afwerking.

Zit je ergens vast of snap je iets niet? Ik ben bereikbaar om jou uit de nood te helpen.

Breipakketten, wol en benodigdheden

Op deze webshop kan je niet alleen patronen kopen, maar ook materiaal. Van elk patroon bestaat er een breipakket dat je kan personaliseren naar jou noden. In een breipakket zit standaard het patroon (gratis) en de nodige wol. Je kan makkelijk nog breinaalden toevoegen. Wil je je patroon nog eens opnieuw maken met een andere kleur? Andere wol? Je kan wol en materiaal ook apart aankopen via de shop. Veel shop plezier!